Μου φτάνει...



Δε θέλω πολλά από εσένα.
Δε ζητάω μπουκέτα με δεκάδες τριαντάφυλλα.
Δε ζητάω βόλτες με αυτοκίνητο, ούτε εξόδους σε ακριβά μαγαζιά και εστιατόρια.
Δε ζητάω ταξίδια, ούτε ακριβά δώρα. 

Μου φτάνει να έχεις μια αγκαλιά για μένα που θα χωράει κάθε φόβο, δάκρυ και ελάττωμά μου.
Μου φτάνει να μου δώσεις μια μαργαρίτα που είδες στο δρόμο τυχαία.
Μου φτάνει να μου κρατάς το χέρι και να περιπλανιόμαστε στους δρόμους.
Μου φτάνει να έρθεις να με δεις.
Μου φτάνει να ταξιδεύω στα μάτια και στα χείλη σου και να έχω ως δώρο εσένα.
Μου φτάνει να με αγαπάς.

[Αλλά να με αγαπάς!]
                                                                   [αληθινά…]



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Γιατί αγαπάω εκείνους που αγαπούν τη ζωή. Και που η λύπη τους είναι η δύναμή τους"

Περισσεύματα