Μου χρωστάς...

........
εκείνη τη βόλτα τις απόκριες ντυμένοι πρίγκιπας και πριγκίπισσα...
το δώρο των γενεθλίων μου που είχες αποφασίσει από τα Χριστούγεννα...
 (τι να ήταν άραγε)
εκείνες τις αγκαλιές στην παραλία...
τα παιχνίδια μέσα στη θάλασσα που ήθελα να παίξουμε...
εκείνες τις διακοπές στο μικρό χωριουδάκι σου...
εκείνο το νυχτερινό μπάνιο στη θάλασσα γυμνοί...
να δούμε το ηλιοβασίλεμμα αγκαλιά στην παραλία...
εκείνο το μεθύσι που σχεδιάζαμε...
εκείνες τις μεταμεσονύκτιες αποδράσεις μέσα στα στενάκια της πόλης...
εκείνη τη βόλτα στην Ακρόπολη ή τον Λυκαβηττό...
εκείνο τον περίπατο στον Εθνικό κήπο...
να χορέψουμε μπλουζ...
να δούμε την αυγουστιάτικη πανσέληνο...(όπως πέρυσι, θυμάσαι;)
να πάμε μαζί σε συναυλία....
......μα πάνω απ' όλα....
Μου χρωστάς εκείνη τη νύχτα....

Μου χρωστάς αυτό το καλοκαίρι....


              [ Ίσως και να μην μου το χρωστάς εσύ αυτό το καλοκαίρι...ίσως να μου το           
     χρωστάει η ζωή...ίσως πάλι να το χρωστάω εγώ στον εαυτό μου...]







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"Γιατί αγαπάω εκείνους που αγαπούν τη ζωή. Και που η λύπη τους είναι η δύναμή τους"

Περισσεύματα